Upravit stránku

Proč nás

Řídíme se následujícím sloganem:

Děláme to, co pomáhá našim zákazníkům zajišťovat „Dlouhodobou prosperitu“.

Naše služby zahrnují několik základních atributů:

  • nejoptimálnější poměr mezi skutečným přínosem služby pro zákazníka a cenou služby,

  • individuální přístup u zákazníků na základě výsledků zpracovaných analýz,

  • rychlá reakce ve vztahu k potřebám zákazníků,

  • komplexní služby pro zákazníka,

  • vysoká kvalita poskytovaných služeb podložená nejnovějšími poznatky,

  • trvalá péče o zákazníka (servis),

  • profesionalita poradců zahrnující morální a mravní etiku,

  • působíme po celé ČR a také na Slovensku.

 

Poradci

Poradci mají bohaté zkušenosti – přes 20 let zkušeností se systémy managementu a to především v automobilním průmyslu.

Poradci a auditoři jsou držitelé mezinárodně uznávaných osobních certifikátů, oprávnění a další potřebné kvalifikace pro poradenství a certifikace (Tým ATCON).

Společnost ATCON je držitelem certifikátu systému managementu kvality prokazujícím shodu s normou ISO 9001.

Při realizaci našich služeb

se rozhodně vyhýbáme:

  • Nejjednoduššímu způsobu / výsledku realizace služeb za každou cenu.
  • Nejrychlejší realizaci služeb za každou cenu.
  • Hodnocení úspěšnosti realizace služeb při zavádění systému managementu (např. QMS, EMS, OHSAS apod.) jen na základě získaných certifikátů.
  • Maximalizaci velikosti portfolia zákazníků.

a dáváme přednost:

  • Přiměřené jednoduchosti způsobu / výsledku realizace služeb, která musí být v souladu s očekávaným výsledným přínosem a riziky pro zákazníka. Jednoduchost může být slepou uličkou neodpovídající náročnosti řešené problematiky. Jen jednoduchost hledá ten, kdo nechce najít řešení pravých příčin možných / skutečných problémů.
  • Přiměřeně rychlé realizaci služeb odpovídající potřebám a reálným schopnostem zákazníka, které neohrozí běžné fungování zákazníka (ochromení fungování zákazníka).
  • Hodnocení úspěšnosti realizace služeb při zavádění systému managementu (např. QMS, EMS, OHSAS apod.) na základě posouzení účinnosti a efektivnosti realizovaných činností a celkové výkonnosti zákazníka. Systém managementu oceněný příslušným certifikátem je pouze prokázáním shody s příslušným standardem (např. ISO 9001), ale nedává záruku zlepšeného stavu fungování organizace.
  • Dlouhodobé spolupráci se zákazníky, kdy jsou naše služby oceňovány spokojeností a loajalitou zákazníků.

Cílem realizace našich služeb je nejen naplnění potřeb a očekávání zákazníka, ale také neohrožení strategických záměrů zákazníka nebo předložení takových faktů, které povedou k přezkoumání strategických záměrů zákazníka tak, aby to podporovalo dlouhodobou prosperitu zákazníka a nezpůsobovalo to zákazníkovi komplikace v pozdějších letech při naplňování strategických záměrů.“

Oprávnění k podnikání

Své aktivity provádí firma na základě vystavených živnostenských listů (viz Výpis z veřejné části Živnostenského rejstříku) pro následující obory činnosti:

  • Činnost podnikatelských, finančních, organizačních a ekonomických poradců,

  • Činnost technických poradců v oblasti systémů jakosti, environmentálních systémů a ostatních systémů řízení,

  • Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti.