Mise společnosti ATCON
Posláním společnosti ATCON je prosazování vhodných nástrojů a technik managementu v podnikové praxi pro dosažení úspěšného, účinného a efektivního řízení organizací podporující jejich záměry a cíle.
Vize společnosti ATCON
Být vyhledávanou poradenskou společností (především v automobilním průmyslu) v oblasti zlepšování fungování systému managementu organizací využíváním vhodných nástrojů a technik managementu a dle mínění zákazníků být jejich optimální volbou.
Politika společnosti ATCON
Vedení a pracovníci společnosti ATCON se zavazují:
- Poskytovanými službami přispívat k zvyšování úrovně systému managementu zákazníků a k podporování jejich záměrů a cílů.
- Poskytovat jedinečné služby (nestrannou a objektivní formou) s optimální hodnotou pro zákazníka, oceněné spokojeností a loajalitou zákazníků.
- Poskytovat služby se zaměřením na nové trendy a nové požadavky legislativy EU.
- Plnit požadavky zákazníků a ostatních zainteresovaných stran.
- Zlepšovat činnosti společnosti se zaměřením na potřeby zákazníků, poradců a společníků.
- Zachovávat důvěrnost informací získaných u zákazníků a partnerů.
- Prohlubovat znalosti a dovednosti poradců.
- Zajišťovat naplňování právních požadavků ve společnosti ATCON a u zákazníků.
Děláme to co pomáhá našim zákazníkům zajišťovat „Dlouhodobou prosperitu“.
Kodex společnosti ATCON
- Pracovníci společnosti musí dodržovat morální a mravní etiku (slušné, otevřené a korektní jednání je předpokladem dobrých vztahů se zákazníky, partnery a poradci).
- Pracovníci společnosti musí jednat vždy tak, aby nebyla poškozena image společnosti.
- Společnost je proti korupci všech forem, včetně úplatků a vydírání.
- Pracovníci společnosti nesmí přijímat žádné závazky, které představují konflikt zájmů s ohledem na jejich smluvní pracovní povinnosti.
- Pracovníci společnosti nesmí informace, které získali v průběhu své práce ve společnosti a u zákazníka využívat nekalým způsobem ke svému prospěchu nebo prospěchu třetí osoby.
- Pracovníci společnosti jsou zavázáni mlčenlivostí týkající se důvěrných informací, kterých nabyli při své práci ve společnosti a u zákazníka. Mlčenlivost odpadá, pokud je informace vyžadována ze zákona nebo pokud je pracovník zbaven mlčenlivosti nebo se informace staly nedůvěrnými.
- Společnost nespolupracuje se zákazníky, kteří využívají dětskou práci, formy nucené práce a nerespektují uznávána lidská práva.